Find svar på dine spørgsmål

Min side

Medlemskab

Bæredygtighed og kvalitet

Produkter

Levering

Returnering

Tilmelding af gravsted

Forhåbentligt vil dette hjælpe

Du ændrer din adgangskode til Memmora ved at klikke på Log ind-ikonet på forsiden. Dernæst logger du ind med dit brugernavn og din nuværende adgangskode. Når du er logget ind, vælger du Opdater oplysninger. Her kan du vælge at Opdatere adgangskode og Ændre din adgangskode. Husk at klikke Gennemfør, når du er færdig.

  1. Forside
  2. Vælg Log ind. Her skal du indtaste loginoplysninger.
  3. Vælg Opdater oplysninger
  4. Vælg Opdater adgangskode
  5. Vælg Gennemfør

Du har to muligheder for at nulstille din adgangskode.

Mulighed 1: Er du ikke logget ind på Memmora, kan du nulstille din adgangskode ved at klikke på Log ind-ikonet i topbaren. Her klikker du på Mistet din adgangskode? og du vil blive ledt til en side, hvor du kan nulstille din adgangskode. Indtast blot dit brugernavn eller den e-mail, du bruger til dit Memmora-abonnement og tryk Nulstil adgangskode. Du vil nu modtage en e-mail med et link til at oprette en ny adgangskode. 

  1. Forside
  2. Vælg Log ind-ikonet i topbaren 
  3. Vælg Mistet din adgangskode
  4. Indtast her dit brugernavn eller den e-mail du anvender til Memmora
  5. Vælg Nulstil adgangskode
  6. Du modtager nu en e-mail med et link, hvorigennem du kan oprette en ny adgangskode.

Mulighed 2: Er du allerede logget ind men har glemt din adgangskode, kan du gøre følgende for at nulstille din adgangskode og oprette en ny. På Log ind-ikonet i topbaren skal du vælge Mit Memmora, hvorefter du sendes til Min side. Vælg her Opdater oplysninger og efterfølgende Opdater adgangskode. Her vælger du Nulstil adgangskode, indtaster dit brugernavn eller din e-mail og vælger Nulstil adgangskode. Du modtager nu en e-mail med et link, hvorigennem du kan nulstille din adgangskode og oprette en ny. 

  1. Forside 
  2. Vælg Log ind-ikonet og klik Mit Memmora
  3. Vælg Opdater oplysninger
  4. Vælg Opdater adgangskode
  5. Vælg Nulstil adgangskode
  6. Indtast dit brugernavn eller e-mail
  7. Vælg Nulstil adgangskode
  8. Du modtager nu en e-mail med et link, hvorigennem du kan oprette en ny adgangskode.

Tjek venligst først, om det er den korrekte e-mail, du anvender som brugernavn, og at det er den korrekte adgangskode. Hvis dette er tilfældet, og du stadig ikke kan logge ind, kan du forsøge at nulstille din adgangskode.

Det gør du på følgende måde:

  1. Forside
  2. Vælg Log ind-ikonet i topbaren 
  3. Vælg Mistet din adgangskode
  4. Indtast her dit brugernavn eller den email du anvender til Memmora
  5. Vælg Nulstil adgangskode
  6. Du modtager nu en email med et link, hvorigennem du kan oprette en ny adgangskode.

Du ændrer dine personlige oplysninger på Memmora ved på forsiden at klikke på Log ind-ikonet. Dernæst logger du ind med dit brugernavn og din adgangskode. Når du er logget ind, vælger du Opdater oplysninger. Slutteligt kan du vælge Opdater brugeroplysninger og ændre alle de nødvendige oplysninger. Husk at klikke Gennemfør, når du er færdig.

  1. Forside
  2. Log ind på Min side. Her skal du indtaste loginoplysninger.
  3. Vælg Opdater oplysninger
  4. Vælg Opdater brugeroplysninger
  5. Vælg Gennemfør

Du ændrer din betalingsinformation- eller metode på Memmora ved på forsiden at klikke på Log ind-ikonet. Dernæst logger du ind med dit brugernavn og din adgangskode. Når du er logget ind, vælger du boksen Opdater oplysninger. Slutteligt kan du vælge Betalingsoplysninger og ændre alle de nødvendige oplysninger. Husk at klikke Gennemfør, når du er færdig.

  1. Forside
  2. Log ind ind på Min side. Her skal du indtaste loginoplysninger.
  3. Vælg Odrer
  4. Vælg Betalingsoplysninger
  5. Opdater eller slet dine oplysninger
  6. Vælg Gennemfør

Kontroller venligst først, at det betalingskort du anvender ikke er udløbet – også hvis du anvender MobilePay. Det er den hyppigste grund til, at den automatiske betaling stopper. Hvis dette ikke løser problemet, prøv da at opdatere dine betalingsinformationer, med de eksisterende oplysninger og klik Gennemfør. Hvis dette mod alt forventning ikke løser problemet, tag da kontakt til vores kundeservice, og så vil vi med glæde hjælpe dig.

For informationer om, hvordan du opdaterer dine betalingsinformationer – se venligst spørgsmålet hvordan opdaterer eller sletter jeg min betalingsinformation- og metode.

Er du abonnent hos Memmora, kan du, når du er logget ind se dine kvittinger ved at gå til min side og derefter vælge ordrer. Her kan du se samtlige kvitteringer for dine betalinger. 

  1. Forside 
  2. Vælg log ind-ikonet i topbaren 
  3. Vælg Mit Memmora, hvis du er logget ind
  4. Log ind, hvis du ikke allerde er det
  5. Min side vælg Ordrer
  6. Du kan her se samtlige af dine kvitteringer

Se videoguides her

Afspil video

Hvordan opdaterer jeg mine oplysninger og adgangskode?

I denne video kan du nemt se, hvordan du kan opdaterer dine oplysninger som adresse, navn og så videre.

Afspil video

Hvordan ændrer jeg mine betalingsoplysninger?

I denne video kan du se, hvordan du nemt kan ændre både dine betalingsoplysninger og betalingsmetode.

Afspil video

Automatisk betaling fungerer ikke. Hvad gør jeg?

I denne video kan du se, hvordan du se, hva du nemt kan gør, hvis automatisk betaling ikke fungerer.

Forhåbentligt vil dette hjælpe

Vores koncept er simpelt. Vi vedligeholder gravsteder på abonnement, og vi gør det på følgende måde:

  1. Som pårørende har du pligt til at vedligeholde et gravsted. Det vil vi gerne hjælpe med. Vi har udarbejdet tre forskellige typer af abonnement, og der er noget for alle.
  2. Vores dygtige hold af gartnere bag Memmora kommer forbi gravstedet minimum hver 14. dag fra marts til og med oktober. Vi vedligeholder, planter, pynter og sørger for et altid smukt gravsted.
  3. Du modtager et billede af det vedligeholdte gravsted, hver gang vi har været på besøg. Disse billeder findes via Min side og kan nemt deles med familie og venner.

Ja, det kan du! Memmora vedligeholder gravsteder, der både er helt nye, og gravsteder der har været etableret i flere år. Du tilmelder begge på samme vis i vores tilmeldingsprocess.

Ja, det kan du! Memmora vedligeholder gravsteder, der både er helt nye og gravsteder der har været etableret i flere år. Du tilmelder begge på samme vis i vores tilmeldingsprocess.

Ja, det kan du! Du kan enten vælge at igangsætte dit abonnement med det samme, eller når din nuværende aftale hos kirkegården ophører.

Vi har mange abonnenter, der tidligere har benyttet kirkegården til at vedligeholde deres gravsteder. Men, de har grundet vores mange og brede services valgt at overgå til Memmora. Mange oplever, at deres aftaler med kirkegården ophører på specifikke datoer. Derfor vi har valgt at tilbyde muligheden for, at vi først begynder arbejdet og trækker betaling, når det andet abonnement ophører.

Du ændrer din abonnementstype på Memmora ved på forsiden at klikke på Log ind-ikonet. Dernæst logger du ind med dit brugernavn og din adgangskode. Her har du mulighed for at vælge Skift / Opdater abonnement og vælge Skift abonnement. Du får her mulighed for at vælge en nye abonnementstype. Husk at klikke Gennemfør. Når du har valgt det nye abonnement du ønsker bliver du bedt om, at indtaste dine betalingsoplysninger på ny. Når dette er gennemført, registrerer vi, at du har valgt en ny abonnementstype og annullerer dit gamle abonnement og betaling hertil.

  1. Forside

  2. Vælg Log ind. Her skal du indtaste loginoplysninger.

  3. Under Skift / Opdater abonnement vælg Skift abonnement

  4. Vælg den nye abonnementstype, du ønsker

  5. Vælg Gennemfør

  6. Du skal opdatere dine betalingsoplysninger

  7. Vælg Gennemfør

  8. Din abonnementsændring er nu registreret.

Ønsker du ikke længere at være kunde hos Memmora, kan du opsige dit abonnement.

Hos Memmora ønsker vi at give vores kunder fuld fleksibilitet – derfor har vi ingen binding og du kan altid opsige dit abonnement. 

Er du i tvivl om, hvordan du opsiger dit abonnement, skal du endelig blot kontakte os her.

  1. Forside

  2. Log ind på Min side. Her skal du indtaste loginoplysninger.

  3. Vælg Opdater oplysninger

  4. Vælg Opsig abonnement

  5. Udfyld Begrundelse

  6. Vælg Opsig abonnement

  7. Dit abonnement er nu opsagt

Hos Memmora er vores betalingsløsninger fleksible, da vi mener, at alle skal have mulighed for at mindes. Derfor tilbyder vi at du kan betale månedligt, årligt eller for flere år på én gang. At betale for flere år af gangen kan være relevant for dig, hvis kære har testamenteret vedligeholdelse af gravstedet.

Ræk endelig ud til vores kundeservice, så vi kan hjælpe dig i processen. 

Ja, det kan du tro. Vi er altid behjælpelige, hvis du har specielle ønsker for vedligeholdelsen. Dette kan omhandle placering af blomster, planter eller noget helt andet. Du er altid velkommen til at tage kontakt til vores kunderservice med eventuelle ønsker. Vi vil gøre alt vi kan for at imødekomme ønskerne.

Prisændringer for så vidt angår abonnementer uden fortsat bindingsperiode varsles pr. e-mail og/eller via din brugerkonto på memmora.dk senest 30 kalenderdage før prisændringen træder i kraft. For abonnementer med bindingsperiode vil priserne gældende på købstidspunktet være gældende i hele bindingsperioden. Uanset ovenstående kan prisændringer dog finde sted med kortere varsel, herunder i løbet af en bindingsperiode, hvis vores distributionsomkostninger og andre omkostninger ved at gøre Memmora tilgængeligt stiger på grund af ændringer i skatter eller afgifter, valutakurser, ændringer i betalinger til tredjeparter, myndighedsbeslutninger, lovændringer eller ændringer i administrative bestemmelser, og forudsat at prisændringen svarer til stigningen i omkostningerne.

Se videoguides her

Afspil video

Hvordan fungerer et Memmora abonnement?

I denne video kan du høre Johan fortælle om Memmora’s koncept, og hvordan er abonnement fungerer.

Afspil video

Kan man betale forud?

I denne video kan du høre Johan fortælle om muligheden for at betale gravstedsvedligeholdelsen forud. Det kunne være en given årrække, eksempelvis.

Afspil video

Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

I denne video kan du høre Johan fortælle om, hvordan du opsiger dit abonnement hos Memmora.

Forhåbentligt vil dette hjælpe

For os er bæredygtighed ikke en destination, men er en rejse. Vi gør vi vores ypperste for hver dag at have fokus på, at vores rejse bliver fortsat mere miljørigtig – til gavn for os alle. Memmora har sin daglige gang i naturens elementer på byernes og landets kirkegårde, hvorfor vi har et stort ansvar for gøre vores del for at reducere vores påvirkning af miljøet. Vi er bevidste omkring, hvordan vores arbejde påvirker det miljø, vi alle færdes i.

Her kan du læse meget mere om de tiltag og principper, vi hos Memmora arbejder efter. 

Vores strategi for bæredygtighed er baseret på at støtte danske gårde og gartnerier, der arbejder efter højeste økologiske standarder for organisk genanvendelse og produktion. Vi står vores leverandører tæt, og vi sikrer tovejs, at der aldrig gåes på kompromis med hverken kvalitet eller bæredygtighedsstandard. Vi bestræber i videst muligt omfang at benytte produkter produceret på danske marker eller i danske drivhuse fra økologiske gartnerier og landbrug med kort transportafstand. Alle vores produkter er ligeledes nøje udvalgt med fokus på hårdførhed for at sikre en lang levetid i det danske, alsidige klima.

Her hos Memmora opererer vi efter et mantra, vi kalder “muld er guld”. Vi kender starten og endestationen for vores produkter. Vi indsamler og komposterer nemlig vores organiske affald, førne, som stauder, visne blomster, blade fra træer og buske, mos, gran mm. Mikroorganismer omdanner vores organiske affald til næringsrig kompost, der bliver til humus, når den kommer i forbindelse med jorden. Denne har vital betydning for jordbunden og planter. Denne cirkulære tankegang skaber ikke blot næring og beskytter naturen; den mindsker også den tunge CO2-produktion og transport af kunstgødning, organiske restprodukter og lignende. Lige så vigtigt resulterer denne arbejdsmetode i, at vi beskytter det danske grundvand. Og det er vi stolte af. 

Ja. Hos Memmora arbejder vi efter målsætningerne for en række af FN’s bæredygtighedsmål, herunder ansvarligt forbrug og produktion samt livet på land. Dette omhandler blandt andet, at vi udelukkende støtter danske gårde og gartnerier, der arbejder efter højeste økologiske standarde for organisk genanvendelse og produktion.

Se videoguides her

Afspil video

Memmora og bæredygtighed

I denne video se og høre om Memmora’s tilgang og vision til bæredygthed og organisk produktion.

Forhåbentligt vil dette hjælpe

Du kan altid vælge at tilkøbe produkter til gravstedet gennem vores shop. Vi har et nøje udvalg af planter, buketter, lanterner, lys, gran og meget mere. Vores produkter er udvalgt med bæredygtighed for øje, hvad end det drejer sig om planter, der er dyrket i Danmark uden brug af kemiske pesticider eller syntetisk gødning til vores lanter, der er slidstærke og kan holde i mange år.

For at købe et produkt skal du igennem vores shop, som findes i vores menu i øverste højre hjørne.

Ja det kan du tro. Du har altid mulighed for at tilgå shoppen og købe en blomst, et lys eller andet, som vi leverer på gravstedet.

Vi leverer alle produkter uden nogen form for leveringsomkostninger, næste gang vi besøger gravstedet. 

Vores arbejder for udelukkende at støtte danske gårde og gartnerier, der arbejder efter højeste økologiske standarder for organisk genanvendelse og produktion. Vi står vores leverandører tæt, og vi sikrer tovejs, at der aldrig gåes på kompromis med hverken kvalitet eller bæredygtighedsstandard. Vi bestræber i videst muligt omfang at benytte produkter produceret på danske marker eller i danske drivhuse fra økologiske gartnerier og landbrug med kort transportafstand. Alle vores produkter er ligeledes nøje udvalgt med fokus på hårdførhed for at sikre en lang levetid i det danske, alsidige klima.

Ja, du kan stadig tilkøbe produkter til et gravsted gennem Memmora, selvom du ikke har et abonnement hos os. Vi leverer dog udelukkende til gravsteder, der allerede er registreret i vores system.

Denne service er lavet med henblik på at give den øvrige familie og venner mulighed for at få blomster, lys og andet leveret til deres kæres gravsted, selvom det ikke er dem, der er ansvarlig for abonnementet. Det vil sige, at bliver et gravsted vedligeholdt af Memmora, har du mulighed for at få produkter leveret dertil.

Vi bestræber os altid på at levere produkter og services af højeste niveau, og vi udfører aldrig et stykke arbejde, vi ikke selv kan være stolte af. Skulle det dog mod alt forventning ske, at vi udfører et ikke tilfredsstillende stykke arbejde, kan du altid kontakte os her, og så vil vi gøre alt, hvad vi kan for at rette op på problemet.

Du kan her se et eksempel på, hvordan Memmora anlægger gran. Det er vigtigt at understrege, at grandækning varierer efter hver eneste gravsted for at skabe det helt rigtige udtryk. 

Vi begynder som udgangspunkt vores grandækning af gravsteder i oktober og tager grandækningen af igeni marts/april afhængig af temperaturer.

Se videoguides her

Afspil video

Hvordan pynter Memmora med gran?

I denne video se og høre Niklas fortælle om, hvordan Memmora pynter gravstedet med gran op til jul.

Afspil video

Kan jeg stadig købe enkeltprodukter, selvom jeg har et abonnement?

I denne video kan du se og høre omkring muligheden for tilkøb af produkter til et gravsted, hvis du har et abonnement hos Memmora.

Afspil video

Kan man godt købe produkter til et gravsted, hvis man ikke har et abonnement

I denne video se og høre Niklas fortælle om, hvordan det er muligt at købe produkter til et gravsted, forudsat man ikke har et abonnement.

Afspil video

Hvad er kvaliteten på produkterne?

I denne video se og høre Memmoras vision for kvalitet og bæredygtighed.

Forhåbentligt vil dette hjælpe

Vi leverer alle bestilte produkter ved vores næste planlagte besøg på gravstedet (såfremt bestillingerne forefindes senest 5 hverdage forinden besøget). Alle sådanne leverancer et helt uden leveringsomkostninger!

Vi leverer alle produkter uden nogen form for leveringsomkostninger, såfremt du har mulighed for at vente til vores planlagte besøg på gravstedet.

Vi arbejder hårdt på hurtigst muligt at kunne tilbyde vores kunder levering af produkter på specifikke datoer – muligheden er lige om hjørnet!

Nej, det er udelukkende muligt at bestille produkter, der bliver leveret til gravsteder, Memmora vedligeholder. Det er altså ikke muligt at bestille produkterne til privat- eller erhvervsadresser.

Ja, det kan du tro. Vi er altid behjælpelige, hvis du har specielle ønsker for vedligeholdelsen. Dette kan omhandle placering af blomster og planter eller noget helt andet. Du er altid velkommen til at tage kontakt til vores kunderservice med eventuelle ønsker. Vi vil gøre alt, vi kan for at imødekomme ønskerne.

Vi bestræber os altid på at levere produkter og services af højeste niveau og vi udfører aldrig et stykke arbejde, vi ikke selv kan være stolte af. Skulle det dog mod alt forventning ske, at vi udfører et ikke tilfredsstillende stykke arbejde kan du altid kontakte os her og så vil vi gøre alt hvad vi kan for at rette op på problemet.

Ja, du kan stadig tilkøbe produkter til et gravsted gennem Memmora, selvom du ikke har et abonnement hos Memmora. Vi leverer dog udelukkende til gravsteder, der allerede er registreret i vores system.

Denne service er lavet med henblik på, at give den øvrige familie og venner mulighed for at få blomster, lys og andet leveret til deres kæres gravsted, selvom det ikke er dem, der er ansvarlig for abonnementet. Det vil sige, at bliver et gravsted vedligehold af Memmora, har du mulighed for at få produkter leveret dertil.

Se videoguides her

Afspil video

Hvornår leveres et produkt til gravstedet, efter jeg har bestilt det?

I denne video se og høre Johan fortælle om, hvornår levering fungerer hos Memmora.

Afspil video

Kan jeg godt bestille et produkt til et gravsted, selvom jeg ikke har en bruger hos Memmora?

I denne video kan du se og høre Johan fortælle om, hvordan det fungerer med levering, når man ikke har en bruger hos Memmora.

Afspil video

Kan jeg komme med et ønske om, hvor på gravstedet et produkt skal leveres?

I denne video kan du se og høre Johan fortælle om, hvordan det fungerer med specialønsker og levering.

Forhåbentligt vil dette hjælpe

Du har selvfølgelig dine 14 dages fortrydelsesret på produkter købt hos Memmora. Fortrydelsesretten kan dog kun benyttes, hvis varen returneres i væsentlig samme stand. Fortrydelsesretten bortfalder, hvis du bruger varen på en måde, som forringer salgsværdien væsentligt. Produkter og ydelser, der ikke er dækket af fortrydelsesret er berørt i spørgsmålene ‘kan jeg returnere en ydelse, når den er udført’ og ‘kan jeg returnere et produkt, der er speciallavet’.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer.

Hvis varen er brugt udover, det der ovenfor beskrives, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet – af returneringen. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug.

I tilfælde af, at din vare skal returneres, skal det gøres til nedenstående adresse på kundens regning:

Memmora ApS

Tårnbygårdvej 9A

2770 Kastrup

Inden du sender et produkt retur, bedes du sende en mail på hej@memmora.dk og gøre opmærksom på din retur. Du bør derudover læse svarene til sprøgsmålene: ‘Kan jeg returnere et produkt, når det er leveret?’, ‘Kan jeg returnere en ydelse, når den er udført?’, og ‘Kan jeg returnere et produkt, der er speciallavet?’.

Alle produkter, der returneres til Memmora, skal være forsvarligt indpakket. Vi anbefaler, at varen returneres via PostNord, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i PostNords system, og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til Memmora. Yderligere har du mulighed for at kunne efterlyse pakken, såfremt udlevering ikke har fundet sted.

Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg er undtaget fortrydelsesret. Der er som udgangspunkt ikke fortrydelsesret på afskårne blomster og buketter, da der er tale om levering af unikke og håndlavede produkter, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt. Yderligere er levering af varer, som på grund af deres art bliver uløseligt blandet sammen med andre varer ved leveringen, heriblandt granpynt og grandækning også undtaget fortrydelsesret samt udførte ikke-finansielle tjenesteydelser, hvis levering af tjenesteydelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er fuldt udført.

Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg er undtaget fortrydelsesret. Der er som udgangspunkt ikke fortrydelsesret på afskårne blomster og buketter, da der er tale om levering af unikke og håndlavede produkter, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt. Yderligere er levering af varer, som på grund af deres art bliver uløseligt blandet sammen med andre varer ved leveringen, heriblandt granpynt og grandækning også undtaget fortrydelsesret samt udførte ikke-finansielle tjenesteydelser, hvis levering af tjenesteydelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er fuldt udført.

Forhåbentligt vil dette hjælpe

Det er rigtig nemt at oprette både et nyt og endnu et abonnement til vedligeholdelse af et gravsted gennem Memmora. Følg trinene nedenfor for at oprette et abonnement:

  1. Vælg Tilmeld i topbaren eller Abonnementer i menuen
  2. Vælg ét af vores 3 typer af abonnementer og tryk Bestil
  3. Indtast postnummeret hvor kirkegården ligger og vælg Se resultat
  4. Hvis Memmora vedligeholder gravsteder i området vælg Fortsæt 
  5. Du skal her vælge hvilken type gravsted det drejer sig om (er det et urnegravsted, kistegravsted eller større kistegravsted) og du skal vælge o du vil betale årligt eller månedligt
  6. Du får nu oplyst din pris
  7. Vælg Tilføj til kurv
  8. Vælg kasse-ikonet i topbaren og klik Kasse
  9. Udfyld her FaktureringsoplysningerGravstedsoplysninger
  10. Tjek om din ordre er korrekt og vælg herefter Betalingsmetoder
  11. Når din betaling er gennemført, skal du ikke foretage dig ydereligere. Vi sender en bekræftigelse på dit abonnement

Ja, det kan du. Er du den ansvarlige pårørende til mere end ét gravsted, kan du sagtens lade Memmora vedligeholde alle gravstederne.

Du opretter de yderligere gravsteder på samme måde, som du tidligere har gjort. Du vil, når du har oprettet de nye gravsteder, have en samlet oversigt over alle dine abonnementer på Min side.

Hvis gravstedet er blevet flyttet skal du inde på Min side vælge det abonnement tilhørende det gravsted, der er blevet flyttet. Her kan du vælge Opdater gravstedsoplysninger. Du bliver her sendt videre til en side, hvor du har mulighed for at rette i oplysningerne vedrørende gravstedet bl.a. på hvilken kirkegård, gravstedet er placeret. Du skal sikre dig at den kirkegård, som du vælger at flytte gravstedet til, er dækket af Memmora. Dette kan du se på kortet nederst på siden, hvor du retter gravstedsoplysningerne. Hvis det er muligt at ændre placeringen, skal du huske at trykke Gennemfør, inden du forlader siden.

Hvis gravstedet er blevet nedlagt skal du opsige dit abonnement. Hvordan du gør dette, kan du se her på siden under kategorien Min side og vælge spørgsmålet Hvordan opsiger jeg mit abonnement?. Besøger vi gravstedet og opdager, at det er blevet nedlagt, kontakter vi dig. Hvis du bekræfter, at det er korrekt, at gravstedet er blevet nedlagt, opsiger vi abonnementet for dig.

I begge tilfælde er opsigelsesfristen med 1 måneds varsel til udgangen af en måned (løbende måned + 1 måned) gældende.

Såfremt tilføjelsen af en ny urne eller kiste på gravstedet ikke har betydning for gravstedets størrelse, skal du ikke forholde dig til noget. Du må dog meget gerne for vores gartneres skyld tilføje det nye navn under Opdater gravstedsoplysninger på Min side.

Er du i tvivl om noget, vil vi meget gerne hjælpe til. Du kan kontakte os her.

Ja, det kan du. Er du den ansvarlige pårørende til mere end ét gravsted, kan du sagtens lade Memmora vedligehold alle gravstederne.

Skal de to eller flere gravsteder have forskellige abonnementspakker, er det selvfølgelig muligt at vælge dette. Det gør du allerede i tilmeldingsprocessen, men det er også muligt efterfølgende at ændre, hvilken type abonnement du ønsker.

Se videoguides her

Afspil video

Hvordan tilføjer man et nyt gravsted?

I denne video se, hvordan du nemt kan registrere et nyt gravsted til vedligeholdelse.

Afspil video

Gravstedet er blevet flyttet eller nedlagt. Hvad gør jeg?

I denne video kan du se og høre Johan fortælle om, hvordan du skal forholde dig, hvis dit gravsted flyttes eller bliver nedlagt.

Afspil video

Der er blevet begravet endnu en urne eller kiste på gravstedet. Hvordan skal jeg forholde mig?

I denne video kan du se, hvad du skal stille op, hvis endnu en kiste eller urne begraves på det gravsted, der er registreret hos Memmora.

Forhåbentligt vil dette hjælpe

Ønsker du at få slettet alle dine data fra vores database, skal du blot skrive en mail til hej@memmora.dk og oplyse, at du ønsker at få slette dine data samt oplyse dit navn, adresse, e-mail adresse samt evt. kundenummer. Så sletter vi dine data fra alle vores databaser.

Hvis du er nuværende kunde/abonnent hos Memmora, kan vi ikke slette dine data, da vi bruger dine data i vores interne systemer for at kunne behandle dine kundeforhold.

Ja, det kan du. Vi har ambitioner om at skulle udbyde vores services i hele Danmark. I den proces skal vi løbende bruge kompetente, ambitiøse og glade medarbejdere – hvad end det er inden for salg, marketing, kundeservice, gartneri og meget andet.

Vi har i øjeblikket ingen ledige stillinger, men send os gerne din uopfordrede ansøgning. Så gemmer vi den og kontakter dig, hvis vi der kommer en ledig stilling, der passer til din profil.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Vi står klar til at hjælpe dig

Var der et spørgsmål, du ikke fik svar på? Intet problem.